VERKKOKAUPAN KAUTTA TEHDYT NOUTOTILAUKSET


Noutovarasto on auki sopimuksen mukaan maanantaista torstaihin klo 16.30 -  18.00 välisenä aikana. Muina aikoina myymälä ja noutovarasto on suljettu.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa noutotilauksena, odota tilauksen valmistumista. Huomioithan, että LED-valolistat ja asiakkaan toiveiden mukaan räätälöidyt tuotteet saattavat vaatia hieman pidemmän toimitusajan. 

Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun tilauksesi on siirtynyt käsittelyyn. Saat myös viestin, kun tilaus on valmistunut ja tuotteet ovat noudettavissa. Seuraathan aktiivisesti sähköpostiasi, kaikki tilaukseen liittyvät muutokset ja ilmoitukset tulevat tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ota tilauksen valmistumisen jälkeen yhteyttä myynti@profiilicenter.fi tai tekstiviestitse numeroon 045 698 7666 ja ilmoita meille toivomasi kellonaika ja päivämäärä. Huomioithan, että noutopiste on auki ilmoittamasi ajankohdan mukaisesti. Otathan yhteyttä (1 pv) ennen tilauksen noutamista, emme valitettavasti toimita noutotilauksia samana päivänä yhteydenotosta.


Toimipisteemme sijaitsee Kaarinan Piispanristillä, osoitteessa Kaarikatu 8, 20760 PIISPANRISTI (Kaarina). 

Noutovaraston löydät Kaarikadun liikekiinteistöstä, ruskeanvärinen rakennus tien päädyssä.

Kun saavut paikalle, kiinteistön pihalla oleva opastekyltti ohjaa kätevästi oikealle sisäänkäynnille (ProfiiliCenterille B-sisäänkäynti). Jos sisäänkäynnin ovi on lukossa, soita viereistä ovikelloa tai ota yhteys puh. 045 698 7666. Noutovarasto sijaitsee käytävän päädyssä.

Parkkialueella on runsaasti ilmaista pysäköintitilaa isommallekin ajoneuvolle.


USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ NOUTOTILAUKSISTA

"Olen vartin päästä toimipisteen pihalla, voinko tulla noutamaan tilaukseni?"

- Ilman ennakkoon sovittua aikaa, emme valitettavasti pysty luovuttamaan tilauksia näin nopealla varoitusajalla.


"Olen käynyt nyt kolme kertaa toimipisteellänne, mutta ketään ei ole koskaan paikalla. Miksi minun kannattaisi tehdä noutotilaus, jos en saa edes noudettua tavaroitani?!"

Olemme lähettäneet noutotilaukseen liittyvät ohjeet sähköpostiisi. Saat noudettua tilauksesi helpoiten, kun olet saanut viestin tilauksen valmistumisesta ja teet tämän jälkeen Sinulle sopivasta noutoajasta kyselyn meille viimeistään yhtä (1) päivää ennen noutoa. Vahvistamme tilauksesi noutoajan ja saat paketin täsmälleen sovittuna aikana. Säästät omia hermoja ja matkakuluja, kun aika sovitaan etukäteen eikä tarvitse ajaa turhaan paikalle.


"Sovin noudon eiliselle päivämäärälle mutta unohdin tulla hakemaan tilaukseni ja nyt on kiire. Saanko pakettini tunnin päästä?"

- Ota yhteys mielellään jo heti aamusta, laita sähköpostia tai tekstiviestiä asiasta palvelunumeroomme. Pyrimme järjestämään noudon heti saman iltapäivän kuluessa (klo 16.30 jälkeen). Toivomme kuitenkin ymmärrystä, että kaikkiin saman päivän toimituspyyntöihin ei pystytä vastaamaan. Saatamme olla varattuja muiden asioiden vuoksi, eikä viime hetkellä tehtyihin pyyntöihin ehdi reagoimaan ajoissa.


"Sovin noudon klo 16.30 mutta olin tunnin myöhässä, ja ovet olivat kiinni?"

- Valitettavasti toimipisteessämme ei ole mahdollisuutta päivystää myöhässä olevia noutoja. Ilmoitathan asiakaspalveluumme uuden noutoajan.


"En pääse itse paikalle, mutta toinen henkilö hakisi pakettini. Sopiiko tämä?"

- Kyllä sopii. Ilmoita ennakkoon meille henkilön nimi joka noutaa pakettisi, niin saadaan lisättyä tilaukseesi tarvittavat tiedot luovutusta varten. Emme luovuta asiakkaidemme paketteja tuntemattomille, ilman erillistä ilmoitusta.


"Paketissa oli väärä tuote tai tilaamani tuote puuttui, mitä teen?"

- Pahoittelemme inhimillistä virhettä ja haluamme korjata virheen mahdollisimman pian. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme myynti (at) profiilicenter.fi