VERKKOKAUPAN KAUTTA TEHDYT NOUTOTILAUKSET


Luethan alla olevan ohjeen huolellisesti, jotta tilauksesi saadaan toimitettua mahdollisimman sujuvasti

Noutovarasto on auki sopimuksen mukaan maanantaista torstaihin klo 17.00 - 18.00 välisenä aikana. Huomioithan ystävällisesti, että myymälä ja noutovarasto on muina aikoina suljettu, myös perjantaisin.

Kun olet tehnyt tilauksen verkkokaupassa noutotilauksena, odota tilauksen valmistumista. LED-valolistat ja asiakkaan toiveiden mukaan räätälöidyt tuotteet saattavat vaatia hieman pidemmän toimitusajan. Kaikki tilaukset käsitellään tilausten saapumisjärjestyksessä.

Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun tilauksesi on siirtynyt käsittelyyn. Saat myös viestin, kun tilaus on valmistunut ja tuotteet ovat noudettavissa. Seuraathan aktiivisesti sähköpostiasi, kaikki tilaukseen liittyvät muutokset ja ilmoitukset tulevat tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ota tilauksen valmistumisen jälkeen yhteyttä sähköpostitse myynti@profiilicenter.fi tai tekstiviestitse numeroon 045 698 7666 ja ilmoita meille toivomasi kellonaika ja päivämäärä. Helpoiten saat sovittua ajan, kun laitat edellä mainittuun puhelinnumeroon tekstiviestin ja odotat paluuviestiä, jossa vahvistamme noutoajan.

Huomioithan, että noutovarasto on auki ilmoittamasi noutoajankohdan mukaisesti. Jos noutoaika on sovittu esim. klo 17:00, noutovarasto ei ole auki tuntia myöhemmin. Otathan yhteyttä vähintään yhtä (1) päivää ennen tilauksen noutamista, noutotilauksia emme pysty käsittelemään samana päivänä yhteydenotosta.


Myymälä ja noutovarasto sijaitsee Kaarinan Piispanristillä, osoitteessa Kaarikatu 8, 20760 PIISPANRISTI (Kaarina). 

Noutovaraston löydät Kaarikadun liikekiinteistöstä, ruskeanvärinen rakennus tien päädyssä.

Kun saavut paikalle, kiinteistön pihalla oleva opastekyltti ohjaa kätevästi oikealle sisäänkäynnille (ProfiiliCenterille B-sisäänkäynti). Jos sisäänkäynnin ovi on lukossa, soita viereistä ovikelloa tai ota yhteys puh. 045 698 7666. Noutovarasto sijaitsee käytävän päädyssä.

Parkkialueella on runsaasti ilmaista pysäköintitilaa isommallekin ajoneuvolle ja auton saa tarvittaessa käyntioven viereen isompien tilauserien siirtämistä varten.


USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ NOUTOTILAUKSISTA

"Olen vartin päästä noutovarastonne pihalla, voinko tulla noutamaan tilaukseni?"

- Ilman ennakkoon sovittua aikaa, emme valitettavasti pysty luovuttamaan tilauksia näin nopealla varoitusajalla.


"Olen käynyt nyt kolme kertaa toimipisteellänne, mutta ketään ei ole koskaan paikalla. Miksi minun kannattaisi tehdä noutotilaus, jos en saa edes noudettua tavaroitani?!"

Olemme lähettäneet noutotilaukseen liittyvät ohjeet sähköpostiisi. Saat noudettua tilauksesi helpoiten, kun olet saanut viestin tilauksen valmistumisesta ja teet tämän jälkeen Sinulle sopivasta noutoajasta kyselyn meille viimeistään yhtä (1) päivää ennen noutoa. Vahvistamme tilauksesi noutoajan ja saat paketin täsmälleen sovittuna aikana. Säästät myös omia hermoja ja turhia matkakuluja, kun aika sovitaan etukäteen eikä tarvitse ajaa turhaan paikalle.


"Sovin noudon eiliselle päivämäärälle mutta unohdin tulla hakemaan tilaukseni ja nyt on kiire. Saanko pakettini tunnin päästä?"

- Ota yhteys mielellään jo heti aamusta, laita sähköpostia tai tekstiviestiä asiasta asiakaspalvelunumeroomme. Pyrimme järjestämään noudon heti saman iltapäivän kuluessa (klo 17:00 jälkeen). Toivomme kuitenkin ymmärrystä, että kaikkiin saman päivän toimituspyyntöihin ei välttämättä pystytä vastaamaan ajoissa. Saatamme olla varattuja muiden asioiden vuoksi, eikä viime hetkellä tehtyihin noutopyyntöihin ehdi reagoimaan riittävän nopeasti.


"Sovin noudon klo 17:00, mutta olin tunnin myöhässä, ja ovet olivat kiinni?"

- Valitettavasti noutovarastollamme ei ole mahdollisuutta päivystää myöhässä olevia noutoja. Ilmoitathan asiakaspalveluumme uuden noutoajan.


"Olisin tulossa hakemaan tilausta klo 10:00, sopiiko tämä?"

- Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta luovuttaa tilauksia muutoin kuin arkisin ma-to klo 17-18 välisenä aikana. Mikäli ilmoittamamme noutoajankohta ei sovi, suosittelemme tilauksen tekemistä kuljetusyhtiön toimituksella.


"En pääse itse paikalle, mutta toinen henkilö hakisi pakettini. Sopiiko tämä?"

- Kyllä sopii. Ilmoita ennakkoon meille henkilön nimi joka noutaa pakettisi, niin saadaan lisättyä tilaukseesi tarvittavat tiedot luovutusta varten. Emme luovuta asiakkaidemme paketteja tuntemattomille, ilman erillistä ilmoitusta.


"Paketissa oli väärä tuote tai tilaamani tuote puuttui, mitä teen?"

- Pahoittelemme inhimillistä virhettä ja haluamme korjata virheen mahdollisimman pian. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme myynti (at) profiilicenter.fi.